Pozvání společnosti DAJBYCH 4×4 na uvedení auta Ineos Grenadier | Pavel Klein

Uvítal jsem pozvání společnosti DAJBYCH 4×4, mimo jiné specialisty na offroad vozy, na předvedení nového pravověrného offroad auta Ineos Grenadier.

Nejen příběh této nové značky, ale i auto je poučením z minulosti přetavené do budoucnosti.

Už jen krátká projížďka bahnitým výjezdem i sjezdem na srdce, bez asistenta sjíždění z kopce, brodění a tři mechanické uzávěrky, mně připomněla časy minulé, ale hlavně neskutečné schopnosti tohoto auta.

Firma je perfektně vybavená na servis a v jejich showroomu jsou osahatelné různé konfigurace.

Přístup majitele pana Dajbycha, prodejce současně instruktora offroad jízdy p. Kiliana a vedoucího servisu p. Chvala byl více než profesionální.

⏩ Dostal jsem pozvání na větší poježděníčko, ze kterého budeme točit obsáhlejší reportáž.

Těším se, protože toto auto přesně vyplňuje mezeru, které po odchodu původního Defendera vznikla.

Auto není jen pro potěchu bahňavých a expedičních nadšenců, ale primárně jako pracovní vůz pro složky IZS a ty, kteří pro svoji práci využijí schopností vozu, jeho jednoduchost, praktičnost a současně velmi kvalitní motory BMW, uzávěrky, a tak bych mohl ve výčtu špičkových komponent.

Přitom i jízda na silnici, byť limitována vyšší zástavbou je je díky výkonnému motoru BMW a špičkové převodovky ZF zážitkem.

Pravověrný offroad použitelný i jako daily car.
Prostě auto relativně jednoduché, robustní a vhodné i pro jakoukoli pracovní přestavbu.

Počkejte si na reportáž, ve které vám auto více představíme.
🙂 Děkuji firmě Autocentrum Dajbych za možnost být u toho.

🔄

Vzpomínal jsem.
Událost mně připomněla minulost.
Pradávno tomu, kdy moje firma stavěla věže pro mobilní operátory a instalovala celé technologie.

Zadání investora bylo jednoduché: “Na tom kopci potřebujeme věž“. Toť vše.
Proto jsem musel a rád chtěl kupovat offroad auta.

Znamenalo to vybrat vhodné cesty pro příjezd materiálu, jeřábu. Projet i náhradní cesty, pokud cesta na kopec byla blátem nebo sněhem nesjízdná atd. Dost o práci.

Často se mě lidi ptají, kolik jsem v terénu ujel kilometrů. Nepočítám kilometry, ale motohodiny, Pavlohodiny strávené vyhrabáváním, když jsem zapadl, navijákování a naštěstí nikdy jsem to nezabořil tak, že bych musel volat traktor.

Proto jsem volil Pajera, Patroly, Terrano, pick upy i Iveco Masiff.
Vše na rámu s mechanickými uzávěrkami, jednoduchá pracovní auta, která se nebála při výjezdech nevidět světly za horizont.

Nikdo mě neškolil, mnohokrát jsem se vyškolil sám, když jsem přes stromy uvazoval složitou soustavu kladek a lan, abych auto dostal ven. Sám jsem si to chtěl přeprat.
Pavel Klein



—–
🔴 Jsem byznys mentor a krizový manažer,
autor projektu V křesle byznysu.
Pomáhám firmám i jednotlivcům najít cestu z krize v podnikání formou konzultací, mentoringu a podcastů.
Sledujte můj hashtag hashtag
hashtag#vkreslebyznysu

Rozhovory a podcasty projektu V křesle byznysu
najdete na ⏩ YouTube kanále, zvu vás ke sledování a odběru.
Jako audio na Spotify, Anchor a Audiolibrix.

Zvu vás ke sledování mého YouTube kanálu, kde společně prozkoumáváme radosti života. Nabízím vám nahlédnutí do soukromí.  Vedle klasických podnikatelských témat se společně ponoříme do neobvyklých okamžiků, jako jsou adrenalinová svezení rychlým autem, setkání s výmaráky a další dobrodružství, která oživují každodenní život. Děkuji vám za podporu a těším se na setkání na našem YouTube kanálu!