🔴 U klienta se objevil takový nešvar, stagnace.
Má velkou databázi klientů, ale nepracuje s nimi.
PROČ?
🔵 „Přece po nás nechcete, abychom se ručně hrabali v databázích našich klientů a hledali jejich nákupní chování, to bude strašně moc práce“.
🔴 „Ano, chci a ten čas byste ušetřili zavedením softwaru, který to udělá za vás a AI to zvládne s velkou přidanou hodnotou. Tím, že jste včas nereagovali na trh, stagnujete“.
🔵 „To bude, ale hrozně pracné, raději budeme hledat nové“.
🔴 „Samozřejmě to budete TAKÉ, ale recyklace stávajících zákazníků je mnohem rychlejší a rychlost nyní nutně potřebujete. Stojíte na peróně a vlak se rozjíždí a vy čekáte, jestli nezpomalí. Ne, nezpomalí, ale zrychlí“.
🔵 „To nám ale zabere strašně moc času!“
🔴 „Ano, ale ne strašně, já vám nastavím atributy a priority, podle kterých je budete filtrovat a způsoby jejich opětovného oslovení, budete výrazně rychlejší“
🔵 „TAK JO“
🔴 „Uvědomte si, že návratem do minulosti si budujete svoji budoucnost“.
🔵 „NO JASNĚ, UŽ CHÁPEME, proč nám to navrhujete. Já za svoje oddělení bych začal takto…“.
Pozitivní změna v přístupu tím, že si uvědomili nutnost se tomu věnovat a hlavně nyní převzali můj nápad a berou jej za svůj.
Na co si člověk přijde „SÁM,“ tomu věří.
Přece pracuje na „svém“ nápadu.
Další podnikatelské střípky a zamyšlení najdete na blogu na webu.
Pavel Klein